Kjøpsbetingelser

Gjennom å handle hos oss, aksepterer og godkjenner du som kunde samtidig alle gjeldende betingelser

Priser og betaling

Priser på varene er oppgitt inklusive moms. I handlevognen vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr. 
Betalingsvilkår oppgis i handlevognen, avhenging av valgt betalingsmåte. 
Fraktvilkår oppgis i handlevognen, avhengig av valgt fraktmetode. Vi tar også forbehold om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel. Minimumsordre er kr 80, og ved bestilling under minimumsbeløpet må varen(e) hentes på vårt lager i Røyken.

Angrerett

Angrefristen er på 14 dager. Angreretten må benyttes så raskt som mulig, og senest innen14 dager etter at varen ble mottatt.

I tilbakemelding til oss må det framkomme tydellig at du ønsker å benytte angreretten. I tilbakemelding til oss må angrerettsskjema benyttes. Angreskjema finner du her:  https://signform.no/dss/index.php?view=forms&id=12

Angrefrisen løper fra den dagen du mottar varen eller en vesentlig del av den.

Angrefristen gjelder ikke:
For matvarer som forringes raskt, slik som matvarer med kort holdbarhetsdato og kjølevarer. Angreretten gjelder heller ikke dersom varen er i en slik tilstand at den ikke kan leveres tilbake eller dersom emballasjen er brutt.

Når du benytter angreretten er du:
Ansvarlig for at varen er i samme forfatning som da du mottok den. Du er selv ansvarlig for å returnere varen på en trygg måte og må selv betale fraktkostnad av retur av varen. Når varene er returnert til oss er vi ansvarlig for å refundere det beløp du betalte ved bestilling av varen, inkludert opprinnelig fraktkostnad.

Leveranser

Leveransetid og frakt

Leveransetid oppgis i handlekurven under respektive fraktmetoder. Hvis en vare har avvikende leveransetid, oppgis det ved den respektive varen. Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp over kr 1500. Vi benytter PostNord ved kjøp som overstiger gratis frakt grensen. 

Vi gjør oppmerksom på at det ikke sendes ut varer om fredagene.

Pakker som ikke hentes

Hvis du velger pakke ( PostNord eller Bring) som fraktmetode vil varen ligge på ditt lokale postkontor i opptil 4 uker. Varer som ikke hentes innen denne fristen blir returnert til oss. For alle varer som ikke hentes, forbeholder vi oss retten til å fakturere kostnader for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringsavgift, per i dag satt til 150,-.

Tilbakebetalingsplikt: 
Hvis du benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake din betaling for vare senest 30 dager etter at vi har mottatt varen, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at du ønsker å benytte angreretten. Du må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer.

Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om dine rettigheter.